środa, 22 października 2014

Post specjalny!

Jak już wcześniej mówiłam miałam zamiar zrobić post specjalny i tak otóż się stało
Przedstawię Wam dzisiaj wspaniałego artystę
Mam nadzieję, że znajdzie miejsce w Waszych sercach tak jak znalazł miejsce w moim. 
Osoba o której mowa to:
Shawn Mendes



Pewnego dnia gdy oglądałam jakiś filmik na yt pomyślałam sobie: Daj szansę komuś nowemu. Może też tworzy świetną muzykę. I tak o to wybrałam przykładowy klip. Okazało się, że śpiewa to niejaki Shawn Mendes. Z początku nie wiedziałam o nim nic. Weszłam i odsłuchałam piosenkę. Po kilku sekundach poczułam takie przyjemne uczucie (jak wtedy kiedy wychodzi nowa piosenka Bruna). Piosenka "The Weight" okazała się być jedną z piosenek, które od razu pokochałam. Obejrzałam teledysk i wtedy Go ujrzałam. 



Jest on młody, bo ma 16 lat - rocznik 98 (tylko o rok starszy ode mnie) 


Niektórzy mówią, że niedługo będzie wielką gwiazdą.



Jego pierwszy singiel "Life of the Party" zajął wysokie miejsce na liście Billboard hot 100!!!



Jest znany wstawiania filmików z coverami oraz z Vine gdzie ma ponad 3 miliony followers.


Zagrał także w duecie z The Vamps.


To tyle na jego temat a teraz proszę kilka jego piosenek: 





Mam nadzieję, że polubicie Shawna :D
Do kolejnego postu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz