czwartek, 15 stycznia 2015

2000 odwiedzin

Jejku. Nie mogę uwierzyć, że mam już tyle odwiedzin za sobą. Dziękuje Wam bardzo. Jesteście wspaniali. Wiele dla mnie znaczy, że czytacie moje ff i je lubicie. Jeszcze milej byłby mi gdyby każdy z Was zostawiał komentarz pod moimi postami (to bardzo motywuje). Tym co są ze mną i wiernie komentują posty serdecznie dziękuje :* Ale skoro nie każdy komentuje toteż przeprowadzę sondę w której (jeśli czytasz) ocenisz mój blog. Bądźcie szczerzy. Jeśli macie pomysł na ulepszenie bloga to śmiało je napiszcie. Z chęcią przeczytam i postaram się dostosować.
Jeszcze raz dziękuje Wam za tyle odsłon. 

To aż 2000 !

Macie mały spamik z Brunkiem <3






I nowy występ u Ellen


Ach! Jak ja Go kocham <3

1 komentarz:

  1. Moje zdanie już znasz kochana a teraz dawaj nam odcinek a nie się obijasz w tej szkole :D

    OdpowiedzUsuń