niedziela, 11 października 2015

#106

BRUNO

Byłem tak spragniony tego pocałunku, że gdy się skończył musiałem się powstrzymywać żeby nie błagać Sam o kolejny. Pewnie by się zgodziła, ale nie chciałem na nią naciskać. W końcu jakby nie patrzeć ta cała sytuacja jest taka świeża. 
-Boje się -powiedziała
-Dlaczego?
-Już jutro muszę wracać do pracy
-Nie rozumiem, przecież lubisz swoją pracę.
Sam wywróciła oczami jak gdyby to co mówiła nie było najoczywistsze na świecie.
-Nawet ją kocham, ale boję się tam pójść. Tam będzie Ryan, a ja będę musiała zagrać dziewczynę zakochaną w nim.
Teraz to do mnie dotarło. To była moja wina, że się tak czuła. Zdziwiło mnie to iż to mi opowiedziała o swoich lękach.
-Może nie będzie tak ciężko jak ci się wydaje.
-Będzie jeszcze gorzej. W ogóle nie wiem po co ci to mówię.
-Bo chcesz bym wiedział co czujesz. 
-Bardziej chyba chcę... nieważne
-No mów.
-Chciałam żebyś zobaczył jak moje życie zmieniło się w ostatnim czasie i żebyś dostrzegł przez kogo tak się stało. Nie mam ci tego za złe. Jakby nie patrzeć sama zrobiłam to co zrobiłam zanim ty mnie o to poprosiłeś, ale tak cholernie trudno mi żyć z myślą, że wrócę na plan i już nie będę mogła z nim normalnie porozmawiać. 
Nie wiedziałem co odpowiedzieć. Mogłem ją pocieszyć i powiedzieć, że nie będzie dobrze, ale musiałbym skłamać. Mogłem powiedzieć jej, że nie musi się tak poświęcać ze względu na mnie, ale wtedy mnie by bolało to, że się z nim spotyka.
-W każdym bądź razie jutro będę musiała iść i grać. Nie będzie mnie cały dzień i podejrzewam, że ciebie też nie, ale mam nadzieję, że wrócisz w miarę wcześnie do domu.
-Nie wiem skarbie. Jutro mamy castingi, bo nie mamy choreografa i musimy kogoś jak najszybciej naleźć i nie mam pojęcia jak długo to nam zajmie. Postaram się być jak najwcześniej w domu.
-Dobrze, bo będzie czekać cię mała niespodzianka.
-Jaka niespodzianka?
-Taka niespodziankowata.
Zaśmieliśmy się.
-Tak bardzo za tym tęskniłem.
-Za czym?
-Za twoim słodkim śmiechem.
Zaśmiała się jeszcze raz i mnie pocałowała.
-Za tym też tęskniłem.
-W takim razie dlaczego mi przerywasz?
Nie powiedziałem nic więcej.
Całowaliśmy się tak długo aż padliśmy z sił.

###
 Witam was ponownie.
Możliwe, że w tygodniu wrzucę wam jakiś nowy docinek, ale nie mogę tego obiecać. 
Powiem wam tyle (nie wcale nie robię tego żeby was ciekawość zżerała, wcale) w kolejnych co najmniej trzech odcinkach będzie się tyle działo, że w głowie wam się to nie mieści. Także wyczekujcie odcinków. 
Bajoo :*

5 komentarzy:

  1. Więc od razu piszę, że zaciekawiłaś mnie i już chcę następne odcinki xD Czekam (wiesz mi) z ogromną niecierpliwością na twoje kolejne cuda i Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. niespodzianka? hmmm ciekawe co to bedzie ? No teraz to bedzie mine ciekawość zżerać i to nawet nie wiesz jak!!! xdd
    No to nie pozostało mi nic tylko czekać ♥ :* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju te odcinki są takie eghfymdyfysmyfm *~* kocham tą parę, jak cudownie że się pogodzili! A tak wgl to poprzedni odc.. Mmmmm faneczki :* to takie miłe.
    Mam pytanko:
    Czy prowadzisz stronę na fb o Bru? Tak tylko pytam, nazywa się BM Poland. Czy to ty? Jeśli nie to ups xo ale muszę zapytać.
    Pisz pisz!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to moja stronka. Ostatnio nieco ją zaniedbałam i w związku z tym w nabliższym poście pojawi się krótkie ogłoszenie 😃

      Usuń
  4. Niespodzianka ? Uwielbiam niespodzianki !!! Czemu dopiero w tygodniu ?!! Odcinek jest cudowny, Gaj a ta końcówka...chciałabym być na miejscu Sam...:pp No cóż..Czekam niecierpliwie i pozdrawiam gorąco ! :*
    <3<3

    OdpowiedzUsuń