środa, 12 sierpnia 2015

Ogłoszenia!

Hej!

Pragnę wszystkich przeprosić za moją nieobecność. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Po prostu te wakacje są dość pracowite, a gdy się kończy praca to są po prostu leniwe i zaczytane. Wybaczcie mi to, że was tak zaniedbałam. Strasznie źle się z tym czuję, dlatego postanowiłam wziąć się za nadrabianie zaległości i napisałam kilka odcinków. W przyszłym tygodniu wstawię wam tyle odcinków, że będziecie mieli co czytać całymi dniami. :)
I w tym momencie pojawia się coś nowego.
Z prawej strony znajduje się notatka w której napiszę kiedy i ile odcinków będzie wstawione żebyście sobie przypadkiem nie opuścili odcinka i nie zaspojlerowali w kolejnych. Teraz powinno być wam trochę lepiej zwłaszcza, że będziecie wiedzieć kiedy pojawią się kolejne posty i nie będziecie musieli tu wchodzić codziennie i sprawdzać czy jest coś nowego.
Uwaga!
Notatkę będę co kilka dni aktualizować przez co będą mogły zmienić się daty wstawiania postów.
A teraz coś dla chętnych.
Jeśli chcecie być informowani o dodaniu odcinka to napiszcie mi w komentarzu swojego e-maila. Będę was informować o postach zaraz po ich wstawieniu :)
I teraz z racji tego, że już nie mogę dłużej wytrzymać w milczeniu chciałabym wam o czymś powiedzieć. Otóż jakoś na początku września albo jeszcze pod koniec sierpnia założę nowego bloga z zupełnie nowym opowiadaniem. Co prawda będzie o Brunie, ale będzie zupełnie inne niż te tutaj. W tamtym (mam nadzieję) widać, że mój język jest bogatszy. Więcej opisuję. Nie skupiam się głownie na dialogach, ale za to na uczuciach i wewnętrznych przemyśleniach. Będzie więcej akcji. Więcej żartów. Dużo śmiesznych sytuacji. I zupełnie inni bohaterowie. Będą bardziej 'wyraziści'. Nie będą tacy byle jacy jak tutaj. Co prawda nie planuję żeby to nowe opowiadanie miało około 80 odcinków jak ma to. Będzie zdecydowanie krótsze, ale za to odcinki będą długie. Odcinki także będą wstawiane regularnie. Prawdopodobnie będzie jeden odcinek w tygodniu w określony dzień.
I to chyba tyle.
Mam nadzieję, że was zachęciłam.
A jeśli jeszcze nie jesteście do końca przekonani co do nowego bloga to powiem tyle. Jeśli to opowiadanie wam się podoba to gwarantuję, że nowe tym bardziej polubicie. A jeśli nie lubicie tego bloga (stylu pisania, bohaterów, nudy...) to gwarantuję, że w nowym opowiadaniu będzie zupełnie inaczej. Tamto opowiadanie będzie po prostu lepsze. :)

Tak więc do kolejnego postu. 
Całuski :*

4 komentarze:

  1. kazdy musi kiedys odpoczac ( ja nie dodaje nic grubo ponad miesiac ) ;). Super, podoba mi sie, bede czytac calymi dnami, tylko nie przemeczaj sie za bardzo :* . I oczywiscie super pomysl z ta notatka, a pomysl drugiego bloga jest bombowy i mam nadzieje , ze wypali :D. Juz nie moge sie doczekac :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam Twoje ogłoszenie i mam ogromne wyrzuty sumienia... tzn. Związane z moim opo...:/
    Ale poprawię się !
    Od niedzieli będę wzorowym bloggerem :).
    Nowe opowiadanie ?
    Jej ! Czekam.
    I czekam na obiecany natłok odcinków.:*
    Ps. Zapraszam do siebie w niedzielę !
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od tego, że przeczytałam w dosłownie dwa dni twoje opowiadanie i je pokochałam. Już nie mogę się doczekać poniedziałku, środy i czwartku. Co do nowego opowiadania, to jestem bardzo ciekawa i jestem pewna, że na pewno będę czytać. No nic czekam i Pozdrawiam :*
    Ps. http://bruno-opo.blogspot.com/ Jeśli znajdziesz chwilkę czasu to zparaszam również do siebie. Dopiero zaczynam, więc mile widziane są komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jak miło <3 Oczywiście zaraz zajrzę na twojego bloga i zostawię na nim ślad :)

      Usuń