środa, 26 sierpnia 2015

Zapowiedź nowego bloga!

Panie i panowie.
Chłopcy i dziewczęta.
Mam zaszczyt zaprezentować wam zapowiedź mojego nowego bloga, która została ukazana na stronie http://onekisscanchangeeverything.blogspot.com/
Będzie mi niezmiernie miło jeśli tam zajrzycie i pozostawicie po sobie ślad.

PS1. Wiem, że zapowiedź krótka, ale ujęłam w niej wszystko co chciałam.
PS2. Nad wyglądem bloga ciągle pracuje także się do niego nie przyzwyczajacie. I mam też do was ogromną prośbę, ponieważ podoba mi się w wersji na telefony taka opcja, że na górze można wybrać co chce się zobaczyć (nie wiem jak to opisać) np. odcinki, lista blogów, bohaterowie... Jeśli ktoś wie o co mi chodzi i byłby w stanie podpowiedzieć mi jak to ustawić to proszę napisać na mojego gmaila - marsik.pm@gmail.com

Dziękuję za uwagę i zapraszam was już jutro na nowy odcinek :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz